WYBIERZ SAMOCHÓD!

środa, 6 lutego 2019

Fotowoltaika - co to jest?

Fotowoltaika - to, po prostu,  zamiana światła (słonecznego) na prąd elektryczny, przy wykorzystaniu komórek ogniw słonecznych. Pojęcie "fotowoltaika" (znane również pod nazwą PV) związane jest zawsze z energią słoneczną. Komórki ogniw fotowoltaicznych (CELE) zbudowane są przeważnie z krystalicznego krzemu (Si - pierwiastek chemiczny z grupy półmetali w UOP, 1/4 skorupy ziemskiej to właśnie krzem). Krzem tworzy bardzo stabilne struktury sieci krystalicznej - nadaje się jak najbardziej do wykorzystania w przypadku technologii PV.





zdj. oraz film dzięki uprzejmości Firmy EnergyRe Szymon Zaręba https://energyre.pl/


Finansowanie PV  możliwe, proszę o kontakt.

6 komentarzy:

  1. Chcesz przyczynić się do lepszego środowiska? Zamontuj panele fotowoltaiczne z elektroSłonecznymi już dziś! Mi pomogli, tobie też pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nic innego jak pozyskiwanie energii elektrycznej z promieni słonecznych. Bardzo fajne i przede wszystkim ekologiczne rozwiązanie. Ja jestem wielką zwolenniczką takich rzeczy. Dlatego również zdecydowałam się na ofertę od https://poprostuenergia.pl gdyż wiem jak bardzo dobre mają warunki dla każdego z nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ja nie jestem zainteresowana takimi rozwiązaniami i moim zdaniem najważniejszą sprawą jest to, aby cała instalacja elektryczna była sprawna. Polecam na pewno współpracę z firmą https://elektrycy.warszawa.pl/ która zna się doskonale na wszelkich sprawach związanych z elektryką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest to dobre i wieloletnie rozwiązanie ale ja jeszcze muszę przyznać, że dość istotną sprawą jest również to aby taką instalację wykonywał sprawdzony elektryk. Właśnie dlatego ja każdemu polecam fachowca z firmy https://www.warszawa-elektryk.pl/ gdyż do tego elektryka ja mam pełne zaufanie.

    OdpowiedzUsuń

Luksusowa CUPRA 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐞𝐧𝐭𝐨𝐫 z ratą 𝟏 𝟖𝟖𝟒 𝐳ł 🔥 htps://vehis.pl/samochody/cupra/formentor Teraz do każdej 𝐂𝐮𝐩𝐫𝐲 dokładamy 𝐨...